A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Digital Design - studia stacjonarne II stopnia Wydział Sztuki i Katedra Informatyki i Metod Komputerowych
   

Najczęściej zadawane pytania

Czy aby starać się o przyjęcie na studia muszę mieć dyplom studiów informatycznych lub pokrewnych?

Tak, musi być dyplom studiów informatycznych lub pokrewnych.

Czy na rozmowę kwalifikacyjną należy przygotować swoje prace?

Nie. Rozmowa będzie dotyczyła predyspozycji artystycznych. Od kandydatów nie wymaga się posiadania swojego portfolio.

Z siatki przedmiotów nie wynika, aby były one zaawansowane informatycznie. Dlaczego?

Ponieważ celem studiów jest przygotowanie informatyków do pracy na rynku kreatywnym siatka przedmiotów uzupełnia ich braki w zakresie artystycznym. Zajęcia artystyczne prowadzone będą "od podstaw", natomiast zajęcia projektowe będą rozwijały posiadaną już przez studentów wiedzę informatyczną. Przykładowo student musi potrafić samodzielnie zaprojektować (stworzyć oprogramowanie) grę komputerową, zaś podczas zajęć nauczy się łączyć tą wiedzę z dbałością o doskonałość jej formy graficznej.

Absolwenci informatyki nie muszą uczyć się programować, zarządzać siecią informatyczną, czy administrować systemem operacyjnym, więc nauka tych elementów nie została uwzględniona w programie studiów.

Czy Uniwersytet Pedagogiczny prowadzi podobne studia, ale do osób kończących kierunki artystyczne?

TAK! Jednocześnie z projektem "Kultura w parze z informatyką kluczem do rozwoju gospodarki" rusza projekt "Nowe technologie - nowe kompetencje", w którym przewidziano studia podyplomowe dla artystów pragnących poszerzyć swoje kompetencje informatyczne w kierunku branży multimedialnej. Druga ścieżka jest dla informatyków którzy chcą poszerzyć umiejętności artystyczne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu.

 
       
   

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego